onsdag 19. februar 2014

A fashion-flirt!

Jeg er ikke den som eier, eller ønsker å eie designer-altmulig. Kaffetrakter fra Porche og sokker fra Chanel virker litt meningsløst.

Untaket er at jeg med et par års mellomrom finner HÅNDVESKA. Den helt riktige, nydelige veska i skinn. Det er altid et eller annet dyrt merke jeg aldri har hørt om. Jeg hadde et nesten to år langt kjærlighetsforhold til en grønn MiuMiu-veske til den nette sum av £300. Det begynte meg at jeg sikkla over den på Harrods, så senere fant den online, og fortsatte siklinga på hjemmebasis.  De siste månedene har veska ikke virka like fin, og jeg hadde liksom slått meg til ro med den søte primark veska jeg betalte £10 for og som har matchende lommebok.

Men I dag skjedde det igjen, jeg falt (hardt) for denne skjønnheten:





Bilder fra: http://www.katespade.com/

Jeg gråter nesten. Den er jo helt SKJØNN, jeg tror svakhetene mine er pusekatter og håndvesker -.-
Den er riktignok mer praktisk og halvparten så dyr som gamle MiuMiu. Men det rettferdiggjør likevel ikke å kjøpe denne. Kan hende jeg må i terapi for å komme over denne tapte kjærligheten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar