lørdag 3. mars 2012

Om bare for et øyeblikk.

Jeg fikk ønsket mitt til slutt... Jeg fikk danse. Fikk være fri.
Jeg og J satt oppe hele natt til fredag, vi så på rageface memes når vi hadde pause, drakk redbull og cola, spiste surt godteri og skrev. Jeg sleit meg gjennom det. Hvert eneste ord måtte dras ut av hodet og ned på papiret.

Når jeg klokka fire den morgenen lå på kjøkkengulvet med ansiktet ned og nesten grein fordi jeg var overbevist om at de siste 500 ordene satt for langt inne, da lo han stille og spurte om vi ikke skulle se en episode pokemon. Det var ikke mer som skulle til, jeg fikk ferdig oppgaven, gjemte et my little pony bilde i et av diagramene, og gav meg selv fri resten av helga.

Påfølgende kveld ble det derfor utekveld, og den ble for det meste slik jeg hadde tenkt. Mangodrink, beste sangene, beste jentene, gutter som dukket opp og gav en klem og danset litt.

Så våknet jeg av at Eva spurte om vi ikke skulle gå ut, for været var så fint. Jeg sa at jeg ble med hvis vi skulle sitte ute å drikke Pepsi, det skulle vi. Dermed fulgte jeg på nedover grusveien, jeg kjente sola varme i ryggen og gårsdagens kyss kile på leppene.

1 kommentar:

  1. Så bra du ble ferdig med oppgaven :) Og det høres ut som du har det kjempefint ^^,

    sv: Alice er litt tom i hodet ja-- Hun er virkelig en pussig skrue :P Så derfor er det litt gøy å prøve å lage portrett av henne og de andre karakterene i boka/bøkene :) Da kan bildene også være litt sprøe, noe som gjør det morsommere å ta de :D

    SvarSlett